Канцеларија за пројекте и међународну сарадњу ИХТМ-а је 11. октобра одржала интерни вебинар ком су присуствовала 52 учесника. Вебинар је отворио руководилац Канцеларије, који је запослене упознао са Правилником о поступку подношења пријава и процедурама за реализацију научно-истраживачких пројеката. Након тога, Драгана Златовић, руководилац Одељења за набавке, представила је процедуре набавке робе и услуга. На крају, Катарина Милановић је изложила основна правила финансијског управљања за научно-истраживачке пројекте.
Разумевање прописа и процедура обезбеђује ефикасније и тачније пројектне предлоге, што повећава шансе за обезбеђивање финансирања и успешну реализацију пројеката. Поред тога, увид у набавке и финансијско управљање ће помоћи у оптимизацији администрације текућих и будућих пројеката, обезбеђујући усклађеност са институционалним и донаторским захтевима.