У оквиру пројекта ELIPS (Environmental Identity of Primary School Students in Serbia / Eколошки идентитет ученика основне школе у Србији), др Томас Марцинковски, професор и програмски руководилац образовања у области природних наука, технологије и математике на Технолошком институту у Флориди, САД, у четвртак, 28. марта. 2024. године, у 17.30 часова, у Атријуму Народног музеја Србије (Трг републике 1) ће, уз обезбеђен консекутивни превод, одржати научно-популарно предавање под насловом "Можемо ли бити еколошки писмени ако нисмо осетљиви на природну средину и еколошке проблеме? - Како разумемо, меримо и унапређујемо еколошку писменост?" ("Can we be environmentally literate if we are not sensitive to the natural environment and environmental problems? - How do we understand, assess, and enhance environmental literacy?").
Предавање је намењено свима који су заинтересовани за теме образовања, екологије и животне средине. Присутни ће имати прилике да учествују у дискусији и размени идеја са професором Марцинковским и чланицама пројекта ELIPS. Пројекат реализују Институт за педагошка истраживања, Београд, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Универзитета у Београду, Природно-математички факултет Универзитета у Новом Саду, Институт за хемију, технологију и металургију Универзитета у Београду и Хемијски факултет Универзитета у Београду. Пројекат финансира Фонд за науку Републике Србије, у оквиру позива Идентитети.
(pdf )